.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دستوراحمدى نژاد براى بررسى حادثه روز چهارشنبه مجلس

رئيس جمهور، رئيس دفتر بازرسي رياست جمهوري را مأمور به بررسي دقيق، فوري و همه جانبه پشت پرده اقدام زشت مديركل پارلماني دولت نمود و تأكيد كرد در برخورد با عوامل خاطي هيچگونه تسامحي روي نخواهد داد.

به گزارش رجانيوز، دكتر احمدي نژاد، عصر چهارشنبه پس از آگاهي از ماجراي رخ داده در مجلس و اقدام مديركل پارلماني دولت به يك كلاهبرداري سياسي به منظور مخدوش ساختن امضاء نمايندگان استيضاح كننده كردان، عبدالرضا شيخ الاسلامي مسئول دفتر و رئيس دفتر بازرسي هاي رياست جمهوري را مأمور كرد به صورت ويژه به اين موضوع رسيدگي كند و گزارش آن را به اطلاع رئيس جمهور برساند.

بنا بر اين گزارش، شيخ الاسلامي طي دو روز گذشته با اغلب نمايندگاني كه در جريان موضوع بوده اند، گفتگو كرده و قرار است به زودي نتيجه تحقيقات خود را به رئيس جمهور ارائه كند.

احمدي نژاد تأكيد كرده است كه با هيچ فردي در امور مربوط به دولت خويشاوندي ندارد و به شدت و بدون تسامح با خاطيان برخورد خواهد كرد.

گفتني است روز چهارشنبه هنگامي كه مشخص شد مديركل پارلماني دولت كه تحت مسئوليت رحيمي معاون حقوقي و پارلماني رئيس جمهور فعاليت مي كند، هنگام دريافت رسيد كمك 5 ميليون توماني به مساجد، از برخي نمايندگان رسيد ديگري نيز به طور مخفيانه و بدون آگاهي آنان مبني بر انصراف از استيضاح كردان دريافت مي كرده است، علي اصغر زارعي نماينده عدالتخواه تهران و عضو طيف رايحه خوش خدمت با حضور در دفتر اين مدير متخلف به شدت با وي برخورد كرد.

رحيمي معاون حقوقي و پارلماني رئيس جمهور اظهار داشته كه از اين ماجرا بي خبر بوده است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.268 seconds.